مرهمی برای دل سوخته !..
کاش زمستان بیاید ...!
تا نفسی عمیق بکشم !!..
و خنکای نسیمش ...
مـــــــــــرهمـــی بــاشـد ..
بر دل سوخته ام !!
+ نوشته شده در شنبه ۱۳۹۰/۰۸/۱۴ ساعت 11:38 توسط کیان رعیت نواز
|
کاش زمستان بیاید ...!
تا نفسی عمیق بکشم !!..
و خنکای نسیمش ...
مـــــــــــرهمـــی بــاشـد ..
بر دل سوخته ام !!
تو ...