غیر منتظره !!



نه نامه و نه نشانه ای !..


تا شاید ..


باور کنم هنوز عاشق است !!


هر روز همانجا که خودش می داند !...


منتظرم که ...


وای !!


آمد !

آمد !



معنی نگــــــاه !..




نمیدانی ..!

 

چقدر گیج می شوم ..؟

 

وقتی هرچه می گردم ..

 

معنی نگاهت ..

 

در هیچ فرهنگ لغتی !..

 

پیدا نمی شود ...!!



سرچشمه ی عشق !..



این دنده ها ..


جناغ ...


قفسه ی سینه ..


اگــــــــــــــــر نبـــودنـــد !!


قلبــــــــــــــــــم بیرون می پرید ....!


و تو عاقبت ..


می فهمیدی این همه عشق ...


از كجا سرچشمه میگیرد !!



بهترین جای دنیا !...



میدانم ..


فردا مدیر اداره  ..


چشمانش را ریز خواهد كرد !..


و با نگاهی خیره ..


خواهد پرسید !...


كجا بودی كه باز دیر كرده ای !!؟


و من ..


چطور به او بگویم ؟


دل تو جایی در دنیاست !..


لذت بخش ترین تنهایی !!..



چقدر لذت بخش است !..


در خیال تو ..


تنها بودن !!



مرهمی برای دل سوخته !..

 

 

کاش زمستان بیاید ...!

 

 

تا نفسی عمیق بکشم !!..

 

 

و خنکای نسیمش ...

 

 

مـــــــــــرهمـــی بــاشـد ..

 

 

بر دل سوخته ام !!

 

 

آخرین روزهای انتظار ...




جای پای تو ..



هنوزهم تازه است !



تا برفی نیامده ..



تا بارانی نباریده ..



تو را منتظرم ...

 


بر باد رفته !..



نه به پدرم رفته ام !..


نه به مادرم !..


من چندیست ...


بر باد رفته ام !!



حرف دل ....



شیرینی لبهای تو ..


خبری از ..


تلخی حرف های این روزها را نمی داد !!


لبهای تو ..


قبل از تو ..


به من نارو زدند !!



ممنون كه هستي ..




چقدر خوبه ..


کسی هست ..


که وقتی بهش فکر می کنی !


اونقدر گرم میشی..


که یادت میره ..


اتـــــاقت چقدر سرده ..!



كار هر شب معشوقه !!



نــمیگوید بیا !


نــمیگوید باش !


نمیگوید به من حتی برو راحتم بگذار ...


می آید ...


حرفـــهای عاشقانه میشنود !


لبخند میزند !


و می رود ...


هرشب   هرشب   هرشب ..!!


روز سخت پاييزي !..



چه سخت ..



هم پاییز باشد !



هم ابر باشد !..



هم باران باشد ..!



هم خیابان ِ خیس باشد ..



امـــــا..



نه تـــــو باشی ..



نه دستی برای فشردن باشد !..



نه پایی برای قدم زدن باشد و ..



نه نگاهـــی برای زل زدن  ......

 

طعم زنـــــــــدگي !...


 

نگاه تو تلخ ..



اشک های من شور ..



یادت شیرین ..



زندگی ام " با مزه " است.......!


دروغگوی ماهر !!



تو چشمام نگاه میكرد ..



و با تموم قلبش می گفت:



"دوستت دارم"



خیلی وقته می شناسمش.



همیشه دروغاش ..



به همین قشنگی بود.


مرگـــــــ ....


 از تپش های قلبم ..


خواستنت را كه بگیرم !...


می ایستد.