غیر منتظره !!
نه نامه و نه نشانه ای !..
تا شاید ..
باور کنم هنوز عاشق است !!
هر روز همانجا که خودش می داند !...
منتظرم که ...
وای !!
آمد !
آمد !
نه نامه و نه نشانه ای !..
تا شاید ..
باور کنم هنوز عاشق است !!
هر روز همانجا که خودش می داند !...
منتظرم که ...
وای !!
آمد !
آمد !
نمیدانی ..!
چقدر گیج می شوم ..؟
وقتی هرچه می گردم ..
معنی نگاهت ..
در هیچ فرهنگ لغتی !..
پیدا نمی شود ...!!
این دنده ها ..
جناغ ...
قفسه ی سینه ..
اگــــــــــــــــر نبـــودنـــد !!
قلبــــــــــــــــــم بیرون می پرید ....!
و تو عاقبت ..
می فهمیدی این همه عشق ...
از كجا سرچشمه میگیرد !!
میدانم ..
فردا مدیر اداره ..
چشمانش را ریز خواهد كرد !..
و با نگاهی خیره ..
خواهد پرسید !...
كجا بودی كه باز دیر كرده ای !!؟
و من ..
چطور به او بگویم ؟
دل تو جایی در دنیاست !..
چقدر لذت بخش است !..
در خیال تو ..
تنها بودن !!
کاش زمستان بیاید ...!
تا نفسی عمیق بکشم !!..
و خنکای نسیمش ...
مـــــــــــرهمـــی بــاشـد ..
بر دل سوخته ام !!
جای پای تو ..
هنوزهم تازه است !
تا برفی نیامده ..
تا بارانی نباریده ..
تو را منتظرم ...
نه به پدرم رفته ام !..
نه به مادرم !..
من چندیست ...
بر باد رفته ام !!
شیرینی لبهای تو ..
خبری از ..
تلخی حرف های این روزها را نمی داد !!
لبهای تو ..
قبل از تو ..
به من نارو زدند !!
چقدر خوبه ..
کسی هست ..
که وقتی بهش فکر می کنی !
اونقدر گرم میشی..
که یادت میره ..
اتـــــاقت چقدر سرده ..!
نــمیگوید بیا !
نــمیگوید باش !
نمیگوید به من حتی برو راحتم بگذار ...
می آید ...
حرفـــهای عاشقانه میشنود !
لبخند میزند !
و می رود ...
هرشب هرشب هرشب ..!!
چه سخت ..
هم پاییز باشد !
هم ابر باشد !..
هم باران باشد ..!
هم خیابان ِ خیس باشد ..
امـــــا..
نه تـــــو باشی ..
نه دستی برای فشردن باشد !..
نه پایی برای قدم زدن باشد و ..
نه نگاهـــی برای زل زدن ......
نگاه تو تلخ ..
اشک های من شور ..
یادت شیرین ..
زندگی ام " با مزه " است.......!
تو چشمام نگاه میكرد ..
و با تموم قلبش می گفت:
"دوستت دارم"
خیلی وقته می شناسمش.
همیشه دروغاش ..
به همین قشنگی بود.
از تپش های قلبم ..
خواستنت را كه بگیرم !...
می ایستد.