لذت بخش ترین تنهایی !!..
چقدر لذت بخش است !..
در خیال تو ..
تنها بودن !!
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۳۹۰/۰۸/۱۶ ساعت 17:14 توسط کیان رعیت نواز
|
چقدر لذت بخش است !..
در خیال تو ..
تنها بودن !!
تو ...